xXx

Jag har gjort mitt val. Det har jag faktiskt egentligen, och jag har vetat det ett tag. Frågan är om det är rätt och vad som rör sig i ditt huvud. För tillfället känns det oklart. Som sagt var, spänningen tätnar, intriger föds och tittarna är utom sig av nyfikenhet. I min egen lilla tvsåpa. "Days of our life a lá Johanna". Lite tråkigt när inte ens jag själv kan manuset.

Som tidigare nämnt är det snart jul. Någon annat det snart är dags för är en efterlängtad kryssning till Riga. Den andra december åker jag, A, S och sambon min upp till storstadsmetropolen Stockholm för att kliva på båten som vi kommer vara instängda på sen i cirka 48 timmar. Och på en gång lät det hela inte alls lika roligt längre nej. Kött fifan är det som gäller ombords iallafall och jag taggar!

Everything you do, is super fucking cute. And I can't stand it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback